Veelgestelde vragen
Zoek direct je antwoord bij veelgestelde vragen. De veelgestelde vragen zijn ingedeeld per onderwerp. Door te klikken op de vraag opent het antwoord. Staat je vraag er niet tussen of heb je liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt mailen naar [email protected], telefonisch contact opnemen via 085 - 401 06 17 of start direct een chat. De klantenservice is 7 dagen per week geopend.
Profiel
Klik hier om een profiel aan te maken of klik op 'inloggen' rechtsboven in en selecteer 'maak gratis een profiel aan'. Vul je inloggegevens, persoonlijke gegevens, contactgegevens en rekeningnummer in. Onderaan klik je op 'registreren'. Je profiel aanmaken is bijna gelukt! Je ontvangt eerst nog een bevestigingse-mail. Door te klikken op de link in de e-mail bevestig je het aanmaken van je profiel. Als je dit hebt gedaan, feliciteren wij je met je profiel bij Ticketveiling.nl!
Het systeem zoekt zelf op basis van je ingevulde postcode en huisnummer de straatnaam erbij. Haalt het systeem niet automatisch jouw straatnaam op en heb je een postcode of huisnummer met een extensie? Probeer dan je postcode en/of huisnummer zonder extensie in te vullen. Na het aanmaken van je profiel kun je bij 'mijn gegevens' de extensie weer invullen bij je postcode en/of huisnummer.
Wanneer je in een nieuwe wijk woont, kan het zijn dat het systeem je adres nog niet herkend. Neem in dat geval even contact op met de klantenservice.
Je ontvangt dan vanuit ons een e-mail om je wachtwoord te resetten. Het kan enkele minuten duren voordat je wachtwoord is gewijzigd. Je kunt daarna inloggen met je nieuwe wachtwoord.
Weet je niet meer met welk e-mailadres je een profiel bij Ticketveiling.nl hebt aangemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen aan de hand van je gegevens zoals je postcode je e-mailadres achterhalen waarmee je een profiel hebt aangemaakt.
Wat jammer dat je je profiel wilt verwijderen. Je kunt je profiel zelf deactiveren. Ga naar 'Mijn gegevens' in je Ticketveiling.nl profiel. Rechts onderin zie je staan 'Deactiveer mijn account'. Mocht het je niet zelf lukken dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. Let op: Deactiveren van je profiel betekent niet dat je profiel wordt verwijderd. Om je profiel te verwijderen dien je contact op te nemen met de klantenservice.
Betalen
Je kunt jouw gewonnen veiling betalen via de volgende betalingsmogelijkheden:
- iDeal: betaal in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank.
- Creditcard: betaal met MasterCard, VISA, Maestro of American Express.
- PayPal: betaal eenvoudig met Paypal. Handig te gebruiken voor betalingen buiten Nederland.
- Bancontact: voor betalingen vanuit België.
- Handmatige overboeking: voor handmatige betalingen maak je onder vermelding van je veilingnummer het totaal bedrag over naar NL58RABO0160474744.
Na het winnen van een veiling ontvang je per e-mail een betalingsbericht. Je kunt ook via je profiel betalen via 'mijn veilingen'. Bij de betaalmethodes iDeal, Creditcard, Paypal en Bancontact zal de betaling direct op de veiling verwerkt worden en ontvang je de voucher/bevestiging binnen een uur.
Let op: bij de handmatige overboeking duurt de verwerkingstijd langer en is dit niet direct op de veiling verwerkt. Een handmatige overboeking wordt uiterlijk de volgende werkdag verwerkt.
Wanneer je bij het aanmaken van je profiel geen IBAN hebt ingevuld, kun je niet met iDeal betalen. Wil je toch met iDeal betalen? Ga dan naar 'Mijn gegevens' in je Ticketveiling.nl profiel en ga naar 'Persoonlijke gegevens'. Het veld bij IBAN is leeg, vul hier je IBAN in en sla de wijziging op. Nadat je dit hebt gedaan, kun je bij het betalen van je gewonnen veiling wel kiezen voor iDeal.
Ja, je kunt betalen met een buitenlands rekeningnummer. Je kunt kiezen voor een betaling met CreditCard of Paypal. Bieders met een een Belgische rekening kunnen ook gebruiken maken van Bancontact. Wanneer je deze betaalmethode niet kunt of wilt gebruiken, kun je ook gebruik maken van het handmatige overmaken van je betaling. Bekijk de veelgestelde vraag 'Hoe kan ik mijn betaling handmatig overmaken?' voor meer informatie over deze betaalmethode.
Naam ontvanger: Ticketveiling.nl
Rekeningnummer (IBAN): NL58RABO0160474744
Bij betalingen via iDeal kan het even duren voordat het systeem de betaling heeft verwerkt. Wanneer de status van je gewonnen veiling een dag later nog steeds niet is gewijzigd, neem dan even contact op met de klantenservice.
Wanneer je hebt gekozen voor een eenmalige machtiging kan het enkele dagen duren voordat je de vouchers per e-mail ontvangt. Heb je na 5 werkdagen nog steeds je voucher niet ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Na het winnen van een veiling heb je precies 5 dagen (5 x 24 uur) de tijd om de veiling te betalen. Na 3 dagen ontvang je een herinnering per e-mail inclusief een betalingslink. Indien er binnen 14 dagen na deze verzonden herinnering nog steeds geen betaling door ons is ontvangen, worden er herinneringskosten ter hoogte van € 14,50 in rekening gebracht. Indien er na deze verzonden herinneringen nog steeds geen betaling door ons is ontvangen, behouden wij ons het recht voor om de betaling door te sturen naar incassobureau Intrum Justitia.
Bijkopen
Bij steeds meer van onze veilingen heb je de mogelijkheid om na winst extra vouchers/producten bij te kopen voor hetzelfde bedrag als je winnende bod. Wanneer je een veiling hebt gewonnen, krijg je bij de betaalpagina een veld waarbij je kan aangeven hoeveel extra vouchers of producten je erbij wilt bestellen. Je ontvangt dan de voucher met dezelfde gekozen optie als de gewonnen veiling. Indien deze mogelijkheid op een veiling van toepassing is, zie je dat altijd bij de 'pluspunten' van de veiling staan. Dit is wel zo lang de voorraad strekt, dus op=op! Let er wel op dat als je wilt bijkopen, dat je dit enkel kan doen bij het betalen van de veiling. Wanneer je de veiling al hebt betaald, is achteraf bijkopen helaas niet meer mogelijk.
Voorbeeld: wanneer je 2 tickets voor een pretpark koopt voor 10 euro, kun je voor het bedrag van 5 euro 1 extra ticket bijkopen. Je zou dan 3 tickets kunnen kopen voor 15 euro.
Je hoeft dan niet meer opnieuw dezelfde te veiling te winnen maar kan voor de prijs van jouw gewonnen bod extra tickets of producten bij kopen.
Vouchers
Nadat we je betaling hebben ontvangen, krijg je een een e-mail met een ordervestiging en een e-mail met je voucher(s) tenzij anders is vermeld bij je veiling. De voucher(s) zijn ook te downloaden bij via 'Mijn veilingen' en dan 'Mijn gewonnen veilingen' in je Ticketveiling.nl profiel. Achter je gewonnen veiling zie je staan 'vouchers', geef vervolgens aan welke voucher(s) je wilt downloaden en klik daarna op 'download'.
Je kunt het bestand openen via Acrobat Reader en vervolgens uitprinten. Heb je Acrobat Reader maar lukt het niet om je voucher(s) te openen? Dan is het probleem vaak te verhelpen als je Acrobat Reader update.
De orderbevestiging en vouchers worden in aparte e-mails toegestuurd. Meestal ontvang je eerst de orderbevestiging en daarna de e-mail met de voucher(s). Controleer voor de zekerheid ook altijd even je inbox ongewenste e-mail.
Bij een aantal aanbieders van o.a. restaurants en sauna's ontvang je niet rechtstreeks meer een voucher op voorhand, maar krijg je de mogelijkheid om direct een reservering te plaatsen. Bij 'Mijn gewonnen veilingen' onder 'Mijn veilingen' in je Ticketveiling.nl profiel zie je bij je gewonnen veiling 'Reserveer' staan in plaats van 'Vouchers'. Door hier op te klikken doorloop je de stappen om je reservering te maken. Na het afronden ontvang je een bevestiging van je reservering met je reserveringsnummer. Deze e-mail kun je uitprinten en meenemen.
Na het winnen van een productveiling ontvang je vrijwel nooit een voucher. Je ontvangt alleen een bevestiging van je betaling met daarin informatie over de levertijd van je product
Bij een aantal veilingen zijn de voucher(s) niet de officiële entreetickets. In de orderbevestiging of voucher die je ontvangt, staan de te nemen stappen om je officiële entreetickets te ontvangen.
Bij een aantal veilingen ontvang je de officiële entreetickets of voucher(s) pas na enkele dagen of weken. Dit staat altijd in de veiling zelf al vermeld maar ook in de betaalbevestiging die je per e-mail ontvangt.
Bij twijfel over de juiste vouchers of het ontbreken van de vouchers kun je altijd contact opnemen met de klantenservice.
Helaas is het niet mogelijk om bij alle evenementen je eigen plaats te kiezen. Afhankelijk van het evenement zullen de stoelen óf ter plaatse worden toegewezen óf ontvang je van tevoren je stoelnummers vanuit de officiële kaartverstrekker. Meer informatie hierover vind je terug in de veiling zelf, of in de orderbevestiging. De plaatsen die je hebt gewonnen bevinden zich in ieder geval wel naast elkaar. Wanneer je dezelfde veiling meerdere keer wint, kunnen wij het helaas niet garanderen dat de plaatsen van de verschillende gewonnen veilingen naast elkaar zitten. Je kunt dan contact opnemen met de klantenservice of de kaartverstrekker zelf. Wanneer je bij het betalen extra tickets bijkoopt, van dezelfde veiling, zitten de plaatsen wel naast elkaar.
Nieuwsbrief
- Wanneer je een profiel aanmaakt, krijg je na het activeren van je profiel de vraag of je op de hoogte wilt blijven van onze acties.
- Wanneer je in je Ticketveiling.nl profiel naar 'Mijn gegevens' en dan 'Berichtgeving' gaat kun je aan- en uitvinken of je onze nieuwsbrief wilt ontvangen.
Lukt het inschrijven voor onze nieuwsbrief niet? Neem dan contact op met de klantenservice.
Je kunt je op elk gewenst moment afmelden voor de nieuwsbrief. Je kunt in de nieuwsbrief zelf klikken op de link 'afmelden' onderaan in de nieuwsbrief. Vanaf dat moment ontvang je geen nieuwsbrief meer van ons. Je kunt je ook eenvoudig afmelden via je Ticketveiling.nl profiel. Ga naar 'Mijn gegevens' en dan 'Berichtgeving'. Hier kun je bij 'Ja! Ik wil de Ticketveiling.nl nieuwsbrief ontvangen' aan- en uitvinken of je onze nieuwsbrief wel of niet wilt ontvangen. Na uitschrijven ontvang je geen nieuwsbrief meer vanuit ons. Wil je je op een later moment toch weer inschrijven voor de nieuwsbrief dan kun je eenvoudig het vinkje weer aanzetten.
Privacy & betrouwbaarheid
Voor meer informatie over hoe lang je gegevens worden bewaard, verwijzen we je door naar ons Cookiebeleid. Hier staat per onderdeel in hoe lang we dit bewaren en hoe je zelf de cookies kunt uitzetten als je niet wilt dat we deze informatie opslaan.
Lees meer informatie over de gegevens die we van je verzamelen en wat we hier mee doen in het Privacybeleid en Cookiebeleid. Wil je weten hoe andere klanten Ticketveiling.nl ervaren? Bekijk dan de reviews via Trustpilot.
De website van Ticketveiling.nl is beveiligd door het SSL certificaat. Met dit certificaat wordt een beveiligde verbinding gerealiseerd en gegevens versleuteld verstuurd. Je herkent deze beveiliging door de toevoeging van de letter s bij 'https://' en het slotje wat in de adresbalk staat. Wanneer je nog 'http://' ziet staat, kun je dit zelf in de adresbalk wijzigen naar 'https://' om gebruik te maken van de beveiligde website.
Bieden
Voordat je kunt beginnen met bieden, maak je eerst een gratis profiel aan. Na het activeren van je profiel via de activatiee-mail, kun je inloggen. Vervolgens kies je een veiling naar keuze uit en open je de veiling. Onder de looptijd van de veiling zie je een invulveld met 'Plaats hier je bod'. Hier kun je een bedrag naar keuze invullen en klikken op bieden of autobod. Door op deze buttons te klikken wordt je bod geplaatst.
Door te klikken op 'Autobod' plaats je een automatisch bod. Het systeem biedt namens jou automatisch 1 euro hoger, tot het een door jou opgegeven bedrag. Lees meer informatie over de werking van het Autobod bij de veelgestelde vragen van het Autobod.
Allereerst gefeliciteerd! Te gek dat je een veiling hebt gewonnen. Want als hoogste bieder ben jij de gelukkige winnaar van de veiling. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en de betaallink om je gewonnen veiling te betalen. Na betaling ontvang je een betaalbevestiging met je orderoverzicht. In een andere e-mail volgt je gewonnen voucher(s) of informatie over de levertijd.
Terwijl je je bod wilde uitbrengen, kan het zijn dat iemand anders al een gelijk of hoger bod heeft uitgebracht op de veiling. Jouw bod is hierdoor te laag. Pas het bedrag aan naar een hoger bedrag en probeer opnieuw je bod uit te brengen.
Het kan bij een veiling ook erg snel gaan met de biedingen. De biedingen kunnen elkaar in een snel tempo opgvolgen, soms sneller dan de browser de gegevens kan verversen. Het kan daarom zijn dat je laatst uitgebrachte bod nog niet op het scherm te zien is. Wanneer je via de website op een computer of laptop biedt, kun je op F5 drukken om de browser te verversen. Via de app of mobiele website kun je de pagina naar beneden trekken om het scherm te verversen. Ticketveiling.nl is geoptimaliseerd voor alle gangbare browsers en applicaties. Gebruikers van Internet Explorer 7 of ouder worden aangeraden een update uit te voeren.
Het plaatsen van een (auto)bod op een veiling bij Ticketveiling.nl is bindend en kan niet worden teruggetrokken of gewijzigd. Ieder (auto)bod is te allen tijde onherroepelijk. Als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden product in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar onze algemene voorwaarden.
Het is mogelijk om vanuit België mee te bieden op een veiling en een veiling te winnen. Wanneer het om een veiling voor entreetickets gaat, worden de vouchers na betaling per e-mail verzonden en zijn deze te downloaden vanuit je profiel. Veilingen voor producten kunnen, tenzij in de veiling anders staat aangegeven, ook in België geleverd worden. Eventuele extra verzendkosten staan in de veiling vermeld. Goed om te weten: bij Ticketveiling.nl kun je ook betalen met Bancontact.
Nee de aanbieders van de veiling bieden zelf niet mee met de veiling. Dit is ten strengste verboden en met elke aanbieder contractueel vastgelegd. Deelname aan veilingen is eveneens uitgesloten voor medewerkers van Ticketveiling.nl.
Autobod
Naast een gewoon bod kun je ook kiezen voor het Autobod. Met het autobod kun je het systeem automatisch voor je laten bieden. Je vult bij het invulveld 'Plaats hier je bod' een bedrag in en het systeem biedt automatisch voor je tot aan de hoogte van het door jou opgegeven autobod. Er wordt steeds met 1 euro over de andere bieders heen geboden tot de maximum van de door jou opgegeven autobod is bereikt. Alleen als iemand een hoger bod doet dan jouw autobod, ben je niet meer de hoogste bieder. Wanneer de veiling sluit vervalt ook het autobod.
Vul bij het invulveld 'Plaats hier je bod' het bedrag in wat je maximaal wilt bieden voor de veiling. Het systeem biedt dan automatisch met 1 euro over andere bieders heen tot aan de hoogte van het door jou opgegeven Autobod.
Voorbeeld: Stel er is een andere bieder met het hoogste bod op de veiling en dat is 10 euro. Jij wilt maximaal 30 euro bieden en je voert dat in bij het vakje "Autobod". Namens jou wordt er dan automatisch 11 euro geboden totdat je de hoogste bieder blijft of het bedrag van 30 euro is bereikt.
Met een Autobod kun je in één keer een bedrag invoeren dat je maximaal voor de veiling zou willen betalen. Het systeem overbiedt dan automatisch je tegenbieders steeds met 1 euro tot aan de hoogte van het door jou opgegeven Autobod. Je hoeft zelf niet meer constant aanwezig te zijn bij de biedingen en hoeft niet na elke overbieding een nieuw bod te plaatsen. Het systeem doet voor jou het werk!
Ja, je kunt meerdere autobiedingen tegelijkertijd uitbrengen op verschillende veiling. In totaal kun je maximaal 5 autobiedingen plaatsen. Wanneer je dit aantal overschrijdt, ontvang je hier een melding van.
Ja, het is mogelijk om alsnog een Autobod in te stellen als je al de hoogste bieder bent. Dit kan juist erg handig zijn, wanneer je de hoogste bieder bent maar het nog even duurt voordat de veiling afloopt. Wanneer je niet aanwezig kunt zijn in de laatste minuten van de veiling of niet wilt wachten, kan je via het Autobod het systeem het werk verder laten doen zodat je wel de hoogste bieder blijft. Het systeem plaats pas een nieuw bod wanneer een andere bieder of je eerdere handmatige hoogste bod heen is gegaan. Het Autobod overschrijdt nooit de hoogte van het door jou opgegeven Autobod.
Het kan zijn dat er een bieder gebruik maakt van een eerder geplaatst Autobod. Wanneer er een Autobod actief is met hetzelfde bedrag als je handmatige bod, krijgt het Autobod voorrang omdat deze al eerder geplaatst was. In de biedgeschiedenis zie je dan beide biedingen staan: jouw handmatige biedingen eerst en daarboven het actieve Autbod van een andere bieder.
Je bent overboden en niet meer de hoogste bieder. Wanneer de maximum hoogte van het door jou opgegeven Autobod is bereikt, kun je handmatig een bod uitbrengen of een nieuw Autobod instellen. Wanneer je niets doet, wint de bieder met het hogere bod dan jouw bod (mits dit bod ook het hoogste bod blijft).
De maximale hoogte van je Autobod is niet zichtbaar voor andere bieders. In de biedgeschiedenis ziet men dat jij steeds met 1 euro over andere bieders heen biedt, maar het maximum bedrag van je Autobod is alleen voor jou zichtbaar en niet voor andere bieders. In uitzonderlijke situaties waarbij het nodig is om het biedverloop te analyseren, is je Autobod opvraagbaar door ons bij de technische dienst van de website. Uiteraard waarborgen we hierbij ook je privacy.
Het plaatsen van een (auto)bod op een veiling bij Ticketveiling.nl is bindend en kan niet worden teruggetrokken of gewijzigd. Ieder (auto)bod is te allen tijde onherroepelijk. Als hoogste bieder ben je verplicht het aangeboden product in deze veiling af te nemen voor het door jou geboden bedrag. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar onze algemene voorwaarden.
Producten
Na het betalen van je veiling, ontvang je per e-mail je betaal- en orderbevestiging. In deze e-mail vind je ook terug wat de aflevertijd is van je product. Er staat aangegeven binnen hoeveel (werk)dagen je je product kunt verwachten. De levertijd staat ook altijd vermeld in de veiling.
Producten worden via het eigen magazijn of via de aanbieder van de veiling verstuurd. Het verschilt per verzending door welke partij het product bij je wordt afgeleverd. Je ontvangt bij vrijwel al onze producten een Track & Trace code waarbij je direct zit wanneer en door wie je pakket wordt afgeleverd. Voor vragen en/of klachten over de verzendpartijen of het verzendtermijn kun je contact opnemen met de klantenservice.
Wanneer je eenmalig een ander adres wilt opgeven, kun je in het betaaloverzicht je afleveradres eenmalig wijzigen. Je product wordt voor deze keer dan naar het gewijzigde adres gestuurd.
Wanneer je de betaling van je product al hebt voltooid en een orderbevestiging hebt ontvangen, wordt het lastiger om je bezorgadres nog te wijzigen. We adviseren je dan contact op te nemen met de klantenservice. Zij nemen dan contact op met de aanbieder van het product en proberen het gewijzigde afleveradres alsnog door te geven.
Op alle producten zit een wettelijke garantietermijn. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien je gebruik wilt maken van je garantie, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.
Je kunt gebruik maken van het herroepingsformulier, welke te vinden is bij de algemene voorwaarden, om het product aan ons te retourneren. We adviseren je ook altijd contact op te nemen met de klantenservice.
Herroepingsrecht
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst op een gewonnen product te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jijzelf of een door jouw aangewezen derde persoon, die niet de vervoerder is, het laatste product fysiek in bezit krijgt.
Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Om een veiling te herroepen dien je naar je veilingen te gaan en op de knop 'Herroepen' te drukken.
Mocht je problemen ondervinden neem dan contact op met de klantenservice.
Als je de overeenkomst herroept, annuleren wij de desbetreffende veiling. Afhankelijk of je het product hebt ontvangen of niet, informeren wij je naar welk adres je dit retour dient te sturen om te herroepen. Het door jouw op voorhand betaalde bedrag, inclusief de bijdrage aan de verzendkosten en de administratiekosten zullen wij na herroeping binnen 5 werkdagen terugstorten. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval brengen we voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening.
De kosten van het terugzenden van het te herroepen product komen voor je eigen rekening. De kosten worden geraamd op een maximum van ongeveer 14,20 euro. Het terugzenden is op risico van de consument. Wij raden daarom altijd aan het pakket aangetekend te versturen.
Veilingen die uit één van de onderstaande producten bestaan of uit één van de aangegeven diensten bestaan, zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht. Mocht een veiling niet te herroepen zijn, dan staat dit ook altijd duidelijk vermeld in de desbetreffende veiling.
Uitsluiting herroepingsrecht diensten
Diensten betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding, te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode, dit zijn bijvoorbeeld reizen, evenementen, tickets, e.a. zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. Vouchers/cadeaukaarten kunnen wel binnen 14 dagen na ontvangst herroepen worden, indien deze niet verzilverd zijn.
Uitsluiting herroepingsrecht producten
- Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk);
- Producten kunnen bederven binnen de bedenktermijn;
- Makkelijk kopieerbare producten die niet retourneerbaar zijn wanneer de verzegeling is verbroken, zoals games, dvd's en cd's;
- Losse kranten en tijdschriften (geen abonnementen);
- Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van een consumentenkoop, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na dertig dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de handelaar geen invloed heeft;
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:
- Producten die vervaardigd zijn conform instructies van de consument (maatwerk);
- Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn;
- Makkelijk kopieerbare producten die niet retourneerbaar zijn wanneer de verzegeling is verbroken, zoals games, dvd's en cd's;
- Losse kranten en tijdschriften (geen abonnementen);
- Alcoholische dranken waarvan de prijs is overeengekomen bij het sluiten van een consumentenkoop, maar waarvan de levering slechts kan plaatsvinden na dertig dagen, en waarvan de werkelijke waarde afhankelijk is van schommelingen van de markt waarop de handelaar geen invloed heeft;
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.
Contact
Telefoon: 085 - 401 06 17
E-mail: [email protected]
Chat: Start direct een chat
Facebook: Open Facebook Messenger
Telefoon: 085 - 401 06 17
E-mail: [email protected]
Chat: Start direct een chat
Facebook: Open Facebook Messenger